Friday, April 20, 2012

celaru..

2~3 hari nie aku mcm rindu kat seseorg..tapi kat sape ye..sape yg nk ku rindu..kat SUAMI..kadang2 aku terasa  rindu gak..tapi bila aku teringat balik perbuatan dia rasa rindu aku pudar n hilang ..nk rindu kat kwn..aku x de kwn yg spesial..aku x de tempat nk luah kn perasaan..aku x tau nk sembang ngan sape..setakat biasa2 je..aku nk cari kwn yg boleh d ajak bercerita yg memahami perasaan aku..sekarang kalu on jer fb..aku mesti on chat..mn tau kalu ade kwn2 sekolah dulu  on jugak..tapi setakat ini hampa..

3 comments:

  1. ibu boleh link blog Di Celah-Celah Kehidupan..kat situ ada ramai kawan2 maya yang boleh berkongsi cerita n pendapat dengan kita..yang baik jadikan teladan, yang sebaliknye kita jadikan sempadan...

    ReplyDelete
  2. sama2..dah sembang2 kt sana ke..ibu penyayang bertuah sbb punya kekuatan utk padamkan rindu kat suami..x ramai org boleh mcmtu..sy sndri x mampu lupakan suami walau ape yg dia lakukan..kdg2 sy marah kt diri sdri, rse bodoh mengenang n mrindu2 org mcm dia..

    ReplyDelete