Thursday, April 26, 2012

budak sekolah yg kurang ajar..

tengahari tadi mcm biasa aku ambik anak sekolah..ade sedikit kekecohan dpn pintu pagar sekolah..pertelingkahan berlaku antara pak gad n budak sek..aku x perasan..tiba2 2 org budak paking dpn keta aku d ikuti pak gad dr belakang..masing2 muka x puas ati je ..mula2 3 org je..sekelip mata dh jadi 1 kumpulan  yg menakut kn..sbnr ny aku x tau ape punca..yg aku dgr pak gad ckp "ape ko ckp tadi"budak tu tunduk je..bila kwn2 dia dtg terus berani angkat muka..salah sorang kwn ny ckp cam nie "dh la bodoh sombong pulak tu"..dia ckp kat pak gad..x de adab betul budak tu ckp ngan orang yg lebih tua..aku bkn nk kata n kutuk mcm mn la org tua ny mengajar dia..aku pn ade anak jugak..takut rasa ny bila tengok keadaan cam tu..
sekarang anak2 perlu kn lebih perhatian dr kedua ibubapa..
pak gad tu aku kenal..muda setahun dr aku..nm ny khairi..anak saudara rozita kwn sekolah dulu..

0 comments:

Post a Comment