Tuesday, January 10, 2012

pagi yang sejuk..

hari ni nk masak ikan temakang kari..nama lain bagi ikan 2 x tau la ape..mmg dh lama aku x mkn n lupa rasa ny mcm mn..aku jumpa kat pasar hari ahad lepas.. sekilo 10 hengget..beli la 3 ekor nk rasa..last mkn ikan nie masa sekolah rendah..skrg nie umur aku dh nk masuk 40..eerrmmm..lama betol..
aku tgh kumpul lagu2 lama nk buat koleksi kat sini..
1-siapa yang rampas cintamu-ukays
2-di sana menanti di sini menunggu-ukays
3-tergamak kau ukays
4-lepaskan mu kerana terpaksa-ukays
5-sekelip mata kau berubah-lestari
6-mahligaimu dari air mataku-lestari
7-sendiri kesepian-zamree
8-janganlah menghancurkan-shidee
9-hampa-to'ki
10-tinggal kenangan-salim
11-segala ny ku terima-illusi
12-kau satu-satunya-ukays
13-kau kunci cintaku dalam hati mu-ramlah ram
14-menaruh harapan-zaitun sameon
15-menadah impian-zaiton sameon
16-bukan aku tak cinta-salim
cukup la dpt 16..nnt aku cari lg n post tajuk2 lagu ny kat sini..

0 comments:

Post a Comment