Friday, January 6, 2012

assalamualaikum..

Dh lama x update..sibuk ngan anak2 ..maklum je..baru mula sekolah..dh 3 hari sek aku dh boleh sikit2 adjust masa..klu mula2 pindah dulu ambil masa 20 minit nk samapi tapi skrg 10 minit jer dh sampai dpn pintu pagar..kira hebat la kn..hehhe..duduk  kg x la penat sgt cam kat bandar..dok sana terkejar2 cam dh x cukup masa..
Dr hari pertama daftar sekolah hingga kini aku yg urus kn semua ny..boleh d kata kn urus rumah tangga , anak sekolah n segala perkara yg remeh temah aku yg buat semua ny..SUAMI??ade..tapi x berape nk menjln kn tanggung jwb yg sepatut ny..
Aku dh 16thn kawin d kurnia kn 3 org anak perempuan..anak yg sulung nk ambik PMR yg kedua tingkatan 1n yg bongsu dh darjah 4  tapi x tau ape itu erti KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA..dr mendidik anak hingga la bertukang, buat paip untuk mesin basuh aku yg buat semua..aku pn x tau nk kata ape..aku ni berdikari atau d peralat kn oleh SUAMI..repair kete dh biasa.. kene tipu pn ade ngan tokey kedai tu..aku mn la tau harga sebenar brg2 ny..
ok la setakat d sini dulu untuk kali ni..sambung nnt ye..

0 comments:

Post a Comment