Tuesday, May 28, 2013

kembali

assalamualaikum
dh lama rasa ny x mengepost ..
tahun nie tahun ke 17 usia perkahwinan..sekian lama itulah jugak 
aku x pernah mimpi kn dia..
semenjak aku duduk berasingan 2 tahun nie.. 2 kali aku mimpi kn dia..
entah knp aku pn x tahu..siap peluk cium lg sambil d perehati kn oleh 
isteri ny..selama ini jugak lah aku sikit pn x merindui dia..aku dh x 
kisah..aku bahagia sekarang bersama anak2..
aku dpt tau.. isteri ny pula menyusul setelah aku pindah setahun..
knp mesti ikut pindah ke sini..dh x de tempat lain ke nk pegi
walaupn bkn kawasan yg sana..tapi bandar yg sama
kat situ lah aku  membeli barang2 keperluan
dekat situ jugak dia membeli..
pendek kata kat mn  ada aku..kat situ lah ada dia..
"KENAPA"..
 x pernah tegur aku pn..
ape lg bersembang..
perangai dia nk kategori ape ye
x berubah dr dulu sampai sekarang..
dia nie org yg berpelajaran mestilah bijak kn!!!
tapi  x cerdik..x boleh nk fikir mn  baik n buruk..
"SAMPAI BILA"  dugaan ini hanya ALLAH yg tahu..



1 comment:

  1. Assalamualaikum...semoga puan sentiasa dirahmati..
    sekadar pendapat daripada saya..
    pertama,puan mimpi macamtu mungkin sebab puan ni dah lama tak kena peluk cium dengan suami..duduk jauh2 kan,,
    kedua,jika puan dah tak kisah dengan suami, mengapa puan macam stres je bila isterinye menyusul tinggal di bandar yang sama? bukan ke bumi tuhan ni sesiapa pun berhak mencari rezki di mana-mana.nasib baik isterinye tak tinggal di sebelah rumah puan kan,,
    ketiga, puan pernah bertembung isterinye ke semasa membeli belah? kalau dia tak tegur puan, apa kata puan tegur dia..mungkin dia rabun tak perasankan puan..atau mungkin dia bergegas nak cepat sampai tak perasan orang di kiri kanannya..
    pada pendapat saya, dalam hidup ni kita kena berbaik sangka..baru kita bahagia..
    sekadar pendapat daripada saya..hamba Allah

    ReplyDelete