Tuesday, June 5, 2012

tunang

hari sabtu 2.3.2012..
aku n anak2 pegi rumah mentua ,ade kenduri arwah mlm tu..pukul 1 aku sampai sana
x de sape2 cuma family kak hawa , mamat n anak2ny  jiran2 terdekat..
petang sikit satu lg keluarga sampai , beruang last sekali dtg..aku ingat balik ngan anak2 ny sekali
rupa2 ny dia sorang jer..


aku tolong yg patut jer..kesian kak hawa dia la tukang masak ny..dr pg sampai ke basuh pinggan
respect k.hawa,menantu the boomm..
majlis start lepas isyak,dlm pukul 10.30 majlis selesai..kemas2 n bila nk basuh pinggan air x de..


makcik n k.hawa terus capai barang2 nk buat hantaran terus gubah,
aku sempat la tunggu sampai pukul 1..pastu mata aku dh lebam ngantuk x tahan beb


3.6.2012
bangun pg siap kn ape yg terbengkalai semlm..tgk2 jam dh tengahari..kelam kabut pulak nk siap2 hntr p bertunang sampai rumah pihak ppuan pukul 3 ..lepas hntr aku terus  balik..dr semlm aku tinggal kn kucing2 kesayangan..




dh la baru hilang 4 ekor..kejam sungguh jiran2 aku.. 
sampai hati dieorg buat kat kucing2 tu..x de hati perut..

0 comments:

Post a Comment