Wednesday, May 16, 2012

pagi yg sejuk..

ade banyak perkara aku nk ckp tapi x tau nk mula dr mn..
pg ni dlm perjalanan balik dr hntr anak sekolah..aku saing ngan kwn sekolah ..malam tadi aku chat sampai pukul 1 pg ngan dia..dr zaman sekolah sampai sekarang bilo tido aku selalu mimpi kn dia..aku sendiri x tau knp..aku x pernah janji ape2 dng dia..
aku pn dh ade pasangan hidup sendiri n ade 3 org anak..selama 16 thn aku mendiri kn rumah tangga.. x pernah rasa bahagia yg sebenar ny , nikmat melayari bahtera..macam mn ye rasa ny..
sebelum ini aku pernah naik turun mahkamah utk menyelesai kn masalah..tapi aku penat terlalu lama masa yg d ambik..x tau lg lepas ni nk sambung ke x..

2 comments:

  1. tertarik dgn tulisan ibu penyayang..mungkin kita boleh berkongsi cite n pgalaman idup berumahtangga..boleh ke sy mnta email ibu penyayang..email sy "ilarozila37@yahoo.com"

    ReplyDelete